Polityka zwrotów
- Home
- Polityka zwrotów
1. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres: biuro@barf.pl
2. Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić* produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podawania powodu.*(pod warunkiem, że produkt był przechowywany w odpowiedniej temperaturze zgodnej z informacją na produkcie tj. do -17oC.
3. Po wysłaniu maila o chęci zwrotu prosimy o wypełnienie formularza, który otrzymacie Państwo wraz z przesyłką. Należy dołączyć go do
przesyłki ze zwracanym produktem. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienie od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu.
4.Zwracane artykuły nie powinny nosić śladów użytkowania i powinny znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
5. Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.
6. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki i wysłania do Państwa wiadomości mailowej o przyjętym zwrocie.
7. Jeżeli wybrali Państwo sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Państwa dodatkowych kosztów.
8. Konsument odstępujący od umowy ponosi koszty zwrotu produktu we własnym zakresie.
9. Zwroty prosimy kierować na adres:
Michałkowicka 88A 41-503 Chorzów
Reklamacje
1. Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą
reklamacyjną
2. Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: biuro@barf.pl
3. Po otrzymaniu informacji prześlemy Państwu odpowiedni formularz oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Przesyłka ta jest
realizowana na koszt klienta.
4. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep w pierwszej kolejności naprawia wadliwy produkt. Dopiero w sytuacji braku możliwości naprawy produktu, jeżeli jest to możliwe, wymienia go na nowy bądź zwraca środki za zakupiony towar.